Κατασκευή e-shop
Οι καταναλωτές αγοράζουν απευθείας προϊόντα ή υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο μέσω του Internet, χωρίς μεσάζοντες, μέσω της διαδικασίας του online shopping. Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) πρέπει να παραπέμπει στο κατάστημα λιανικής πώλησης ή το εμπορικό κέντρο.
Η κύρια ιδέα του online shopping είναι ότι οι επιχειρήσεις δημιουργούν και διατηρούν καλή σχέση με τους πελάτες τους στηρίζοντας το εμπορικό σήμα. Το e-shop πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών.
.
Ηλεκτρονικές αγορές
Οι περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν τα ηλεκτρονικά ψώνια για να πραγματοποιούν ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές αγορές. Ο σχεδιασμός της κατασκευής του e-shop πρέπει να επικεντρώνεται στις ανάγκες του χρήστη. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι είναι σημαντικό να κατανοούμε τις ανάγκες του πελάτη, ώστε αυτός να πάρει αυτό που θέλει και να επιστρέψει.
Οι εταιρείες που θέλουν να κάνουν πωλήσεις online πρέπει να καταναλώνουν σοβαρά ποσά χρόνου και χρήματος για τον καθορισμό, τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δοκιμή, την εφαρμογή και τη διατήρηση του e-shop.
Δημοφιλή e-shop
Αν η εταιρεία θέλει το e-shop της να είναι πιο δημοφιλές από άλλες online εταιρείες, πρέπει να αφήσει στους χρήστες μία θετική εντύπωση, ώστε οι καταναλωτές να πιστεύουν ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για αυτούς.
Οι εταιρείες που θέλουν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να θυμούνται ότι είναι πιο εύκολο να χάσουν έναν πελάτη παρά να κερδίσουν έναν νέο. Ακόμα και οι «κορυφαίες» τοποθεσίες δεν έχουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα όταν αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στην κοινή διαδικτυακή εθιμοτυπία, όπως η έγκαιρη επιστροφή των e-mails, η ενημέρωση των πελατών για διάφορα προβλήματα, η ειλικρίνεια, και η καλή διαχείριση των δεδομένων των πελατών τους.
Πλεονεκτήματα
Ένα πλεονέκτημα των online αγορών που πρέπει να ληφθεί υπόψη στην κατασκευή ενός e-shop είναι η γρήγορη αναζήτηση προσφορών για αντικείμενα ή υπηρεσίες από πολλούς και διαφορετικούς προμηθευτές. Χρησιμοποιώντας μία από τις μηχανές αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, όπως το Best Price, SHOPFLIX και Skroutz.gr μπορείτε να προβάλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να προωθήσετε τα προϊόντα σας με το ανάλογο κόστος.
Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς σε μεγάλες περιοχές, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αφού ο προμηθευτής απευθύνεται απευθείας στον πελάτη σε 24ωρη βάση και χωρίς την ανάγκη τοπικών καταστημάτων.
Είναι χρήσιμο το e-shop να διαθέτει πρωτόκολλο ασφάλειας συναλλαγών (SSL 128Bit). Να αναφέρει την τελική τιμή του προϊόντος χωρίς κρυφές χρεώσεις. Να παρουσιάζει τα προϊόντα με ευκρινείς πραγματικές φωτογραφίες. Και να παρέχει ικανοποιητικές περιγραφές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του χρήστη.
Θα διαβάσετε, σε χαμηλού κόστους προσφορές κυρίως, πως θα σας κατασκευάσουν το e-shop και, αφού σας δείξουν τον τρόπο, θα μπορείτε να ανεβάσετε μόνοι σας τα προϊόντα σας. Γρήγορα θα διαπιστώσετε πως δεν είναι κάτι εύκολο και για να το κάνετε σωστά, θα χρειαστείτε κάτι παραπάνω από τη γνώση της χρήσης κειμενογράφου.
Στα e-shop που καταφέρνουν να διακρίνονται και να πουλούν τα προϊόντα τους, οι σελίδες των προϊόντων είναι πολύ προσεγμένες με πολύ καλές φωτογραφίες, βίντεο και επεξηγηματικά σαφή κείμενα.
Την επόμενη φορά, λοιπόν, που κάποιος θα σας προτείνει την κατασκευή ενός e-shop με 500€-600€, ρωτήστε πώς θα εμφανίζονται τα προϊόντα σας στους υποψήφιους πελάτες. Σκεφτείτε αν ο τρόπος που θα παρουσιάζονται έχει καμία σχέση με τον τρόπο που εσείς τα παρουσιάζετε στο φυσικό σας κατάστημα.