Τα στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν πόσο χρήσιμο είναι το email marketing για μια επιχείρηση. Είναι ένας μοναδικός τρόπος για να αυξήσετε τα κέρδη σας, αλλά και για να διατηρήσετε τους πελάτες σας ή να προσελκύσετε νέους.

  • To 61% των συνδρομητών/καταναλωτών θα ήθελαν να λαμβάνουν προωθητικά email κάθε εβδομάδα, το 38% πιο συχνά.
  • Τα αυτοματοποιημένα email, που αποστέλλονται μετά από κάποια ενέργεια των συνδρομητών, ανοίγονται 8 φορές περισσότερο και έχουν περισσότερα κέρδη από τα τυπικά email.
  • Το 88% των χρηστών συμφωνούν ότι είναι πιο πιθανό να είναι θετικοί σε ένα email, αν αυτό φαίνεται σαν να έχει φτιαχτεί ειδικά για αυτούς.

Αξίζει, λοιπόν, να επενδύσετε στο email marketing.

Το email marketing είναι και θα παραμείνει ένα από τα σημαντικότερα μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Μέσω του email όχι μόνο αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά και τις πωλήσεις σας, είτε αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν online δηλαδή στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα.

Σημαντικό όμως κομμάτι των αγορών που κάνουν οι πελάτες σας είναι οι λεγόμενες αυθόρμητες αγορές ή αλλιώς παρορμητικές αγορές.

Το Email Marketing είναι ένα ιδανικό μέσο για να μοιραστείτε περιεχόμενο, το οποίο συνδέεται με τις ανάγκες και προσδοκίες του κοινού σας. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό το περιεχόμενο των newsletter σας.

Ο μέσος χρήστης είναι επιλεκτικός στα email που διαβάζει. Από τις πρώτες γραμμές θα αποφασίσει αν αξίζει τον κόπο να συνεχίσει την ανάγνωσή του ή να το διαγράψει.

Αυτός είναι και ο λόγος που χρειάζεστε κάποιον που θα ξέρει κάθε πότε θα στέλνει emails, αν χρειάζεται να αποστέλλονται αυτοματοποιημένα ενημερωτικά emails, πως επιτυγχάνεται η δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου, αν θα χρησιμοποιηθούν emoji για να πεισθεί κάποιος να ανοίξει ένα email και τέλος η γνώση για δημιουργία γραφικών και βίντεο για την καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.

Πλεονεκτήματα Email Marketing

  • Χαμηλό κόστος. 
  • Εύκολο και γρήγορο στη χρήση.
  • Αποστολή προσωποποιημένων μηνυμάτων.
  • Στοχευμένο marketing. Μπορείτε να δημιουργήσετε μικρότερες ομάδες με emails, πιο οργανωμένες, όπως γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κλπ και να στέλνετε στοχευμένες καμπάνιες με ειδικά προϊόντα, ειδικές προσφορές, κλπ.
  • Αναλυτικά στατιστικά. Tα οποία μετράνε ποιος άνοιξε το email, ποιος το διάβασε, τί μέρα και ώρα και πού έκανε κλίκ. Για κάθε επαγγελματία, για κάθε εταιρία, μικρή ή μεγάλη, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την απόδοση που του αποφέρουν όλες οι διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται.

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ